onsdag 7. august 2013

Aloe heat lotion Og Aloe msm gel. Disse fikk jeg i hende en dag min mann kom sliten hjem fra jobb,to dager før ferie og humøret var knekt i påvente av gode dager.Han er en mann som ikke har fått mye massasje av meg opp igjennom og ikke lar han seg lett knekk heller selv om han er sliten etter jobb. Han la seg ned på en madrass på gulvet straks jeg ba han om å gjøre det,bretta av seg skjorta og ryggen var til min disposisjon. Jeg hadde fått for øre at disse to kremene sammen ville gjøre underverker.










Massasjen varte ikke mere enn ti minutters tid,da det gikk så langt at "viskelæret" begynte å skrapes frem av kremen. Mannen var utslått. Han følte seg nummen og musklene i armer og rygg var ikke helt villige til bevegelse. Pleddet var i nærheten og mannen sovnet etter en lun hvil. 

Aldri sett liknende reaksjon på mannen min.
..Og jeg er overbevist om at kremene gjorde sitt.

Min mor.. skeptiker av natur, men alltid villig til å gi et forsøk når legen sine anbefalinger kommer til kort.
Ho er på diverse medikamenter i form av tabletter.Smerter i Skuldre og nakkeparti.  Muskler som trykker på nerver, lite oksygen til hjernen i noen tilfeller i løpet av dagen.muskler som blokkerer for blodgjennomstrømming. dette er hva man tro det er.
Men hva kan lille meg gjøre? JO..jeg travet inn i stuen, fant frem mine heat og msm kremer. I tre dager går hun uten smertestillende. Ho har fortsatt vondt. Man kan ikke heale henne når det har gått så langt. Men det er bedøvd. slik som ibux,paracet og penicillin gjør. men dette er salver, naturlige og helende. Det er dette som gjør et jeg tror på det jeg brenner for.    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar