onsdag 7. august 2013

Ansiktskrem. Ja,jeg vet jeg nevnte at jeg brukte lotion til ansikt og kropp generelt. Og det gjorde jeg. Inntil jeg begynte å bli kresen. Inntil jeg begynte å ville prøve noe nytt. Inntil jeg skjønte at der finnes andre ting som også kanskje kan fungere. Denne ansiktskremen har gjort meg mer forfengelig. Den er superdrøy. Jeg har brukt den på stikk så store som en pingpong ball.Jeg har brukt den på brennesle-skader. Jeg har brukt den på ansiktet etter dusj og før leggetid. den er for meg like god som lotionen var. men gir en egen friskhet og man føler seg mere fresh. Konsistensen er som om det skulle vært rett fra planten, bare det er fascinerende. Denne er stuck hos meg i mitt skap bare fordi jeg er blitt en freshere mamma..føler iallefall det selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar