mandag 26. august 2013

Shampo og conditioner. Aloe jojoba. Denne er for meg helt fantastisk. Den tok bort kløe, det frisøren kalte flass og ville sette meg på kur for. Den shampoen ho ville jeg skaulle ta kostet 143 kroner og var like stor som min pekefinger. Aloe jojoba reddet hverdagen. Denne koster meg 196 kroner og inneholder daglig forbruk i en mnd om ikke enda mer. Den er drøy, myk, lukter godt og gir meg følelsen av å ville sjamponere mer. Denne skal også være fin på dyr. 
Den orange på bildet her er den jeg bruker idag. Må jo teste litt forskjellig. Men så voldsomt tykt hår jeg får. Frisøren tynner og tynner de gangene jeg er der.Forundret over hvorfor jeg har så tykt hår. Jeg må innrømme at tykkelsen jeg hadde før var midt på treet. ikke ønsket jeg det tykkere og ikke tynnere. Det var helt perfekt for meg. Nå vil jeg ikke annet enn anbefale denne for de som ønsker seg det tykkere. Ellers er den like bra som jojobaen.
Den jeg vil prøve neste gang er i blå forpakning,men må si jeg gruer meg litt da den reklamerer for glans og volum. Men så spennende likevel!! -Vil jeg med mitt korte hår gå rundt som en puddel? -eller blir det en lettere opplevelse?


1 kommentar: