mandag 26. august 2013

Bee Propolis. Høsten er igang og jeg lider av Kronisk halsbetennelse. Jeg er tett i nese,sår i hals og 40 i feber Stadig sykemeldt pga dette. Spesielt høst og vinterhalvåret. Denne uka har jeg begynt med det de kaller kosttilskudd. Jeg vil ta den som en forebyggende medisin. Jeg vil se hva den kan gjøre med mitt immunforsvar og halsbetennelse. Sammen med juicen (omtale lenger nede på siden) så bør det jo bli bedre. Om ikke perfekt, så iallefall mulig for meg å gå på jobb.
Så over til konsistensen. Den er tyggevennlig.Men etter å ha gjort det en gang velger jeg det rett og slett bort. Halve tabl ble liggende igjen i tanna. Og smaken var jo ikke akkurat en jeg foretrekker. Neste dag knuste jeg den og la det i et glass vann. Det smakte enda verre. Idag tok jeg to tabletter i hånda og kasta dem inn og skyldte ned med juice,deretter vann. Dette funket perfekt. Plutselig ble dette en tablett for meg likevel. Nå er vi på dag tre med tett nese, den puster jo..men ikke opptimalt. Men; halsen begynte å gjøre vondt den dagen jeg starta på tabl. den såre følelsen forsvant på dag to. Idag har jeg ikke opplevd noe smerte.
Er det honningen som gjør dette ?- eller er det bare kroppen min som ikke ble bitt så altfor hardt denne gangen? -jeg er jo tross alt fortsatt en skeptiker  inntil det viser seg å fungere.

3okt-13
Da har jeg brukt opp en boks med disse tabl. Jeg har holdt meg frisk...men nå er jeg blitt snufsen,tung i skallen og trøtt. en ren forkjølelse med andre ord. Dette tviler jeg på er tilfeldig. Det tok meg tre dager etter siste pille og jeg fikk kjenne det godt. vært symptomfri ellers hele veien. Jeg må nok bestille inn noe nytt. For denne forkjølelsen tærer på humør og kropp. Etter en uke nå så orker jeg det
 ikke mer. Redd for at halsbetennelsen skal ta over. Og for å få virkelig god effekt av bortgangen vil jeg også ta Bidronning-gèle.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar