onsdag 7. august 2013

Deodorant. Skeptisk igjen. Men likevel nysgjerrig for jeg har ikke funnet den ultimate deo for meg. Jeg har hatt irritasjoner over at produkter ikke varer like lenge som lovet,stanken kan komme krypende under mye aktivitet og sjau. De lukter intenst mye noen av dem og jeg vet hvor mange det er der ute som er vare på masse forskjellige lukter når det gjelder folk de møter.
Første dag med denne og jeg må innrømme at jeg luktet litt grisebinge..syntes jeg selv. Det var de gamle syntetiske produktene som skulle arbeides ut av armhulens mørke grotte.
Dag to..Jeg svettet ikke.- ikke merkbart iallefall.Jeg luktet ikke vondt.-ikke noen som sa noe iallefall.
Dag tre..En ny opplevelse av en deo. Den holdt på fuktigheten.Ingen bløte armhuler selv om ryggen og resten av kroppen svettet som en sil da jeg sto og hugget trær. Ikke må jeg passe på at den tørker før jeg kler på meg skjorta heller fordi den er i stift- form som trekker inn i huden istedet for å legge seg som et lag på utsiden.
Tommel opp for denne også!..og utrolig drøy!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar