onsdag 7. august 2013

Da er jeg endelig igang!
Forever Aloe er blitt til virkelighet og jeg har så mye på hjertet når det gjelder dette produktet.  

Det begynte med et forsøk på Aloe lips. Da jeg fortalte min nåværende mentor om min forargelse over mine tørre lepper som konstant trengte hjelp fra lypsyl/leppepomade spurte hun meg om det var aloevera i produktet jeg da brukte. "Klart det er" -svarte jeg og refererte til at det jo er reklamert med aloe-vera på produktene.
Jeg fikk prøve hennes lypsyl. Og etter få minutter, om ikke sekunder, forsto jeg at aloe-vera produktene mine var ikke aloe-vera produkter jeg ønsket meg.
Dette var mykt, behagelig og ikke minst; trengte ikke smøre på i det uendelige for så å straks kjøpe ny tube.
Denne varte lenge.
Guttungen på da 2 år løp over gresset da vi var på reise, ynket seg og grein. Han var blitt stukket av veps eller bie. Hva skulle jeg gjøre?..jo.. jeg hadde jo en aloe-lips i veska om ikke annet. Smørte på et litt tykt lag og beskyttet det med sokken. Noen timer etterpå fant vi ikke stikket igjen. Ikke hørte vi klaging på vondt når vi prøvde å finne det heller.

Dette gav meg smaken på mer.
Jeg klødde i hodebunnen. Div shampoer fra apoteket hjelp meg ikke og de påsto jeg flasset . De mente at siden jeg flasset måtte jeg gjennom kurer for bli helt kvitt det. 
Jeg kontaktet da aloe-vera dama mi igjen, som rådet meg til å prøve en shampo. 

Ingen kløe.Ingen flass. Myk,behagelig og ga meg lyst til å sjamponere igjen...og igjen. Denne var utrolig god!

Men hva med den tørre huden min?
Ansiktet?
Etter hver gang jeg enset vannet måtte jeg smøre meg i ansikt og på kropp. Det føltes som om jeg hadde tatt gjørmebad og latt det tørke i sola..og for hver bevegelse kom det en ny sprekk i skorpa.
Her!! Prøv denne sa min aloe-vera dame...
 

..Og selvfølgelig ble også dette produktet hyllet av meg. Dette var i tillegg en lotion som kunne fint brukes over hele kroppen. I ansiktet så vel som på kneskåla. Jeg ba spesifikt om en type "all-around"krem, da jeg ikke gir meg tid til så mye egenpleie pga mine tre barn som jeg vier alt jeg kan til.
Idag bruker jeg den når og hvis jeg blir tørr, ikke daglig som jeg måtte med de andre produktene jeg hadde prøvd. Perfekt!

Slik er det med alle produktene jeg hittils har prøvd.
Jeg blir overrasket og fascinert. Hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? -dette produktet som er så utbredt?

Forever eksisterer i mer enn 150 land i alle verdensdeler og har jobbet for å nå ut til folket siden 1998 i norden.
Hele prosessen fra planting og til produktet når kunden håndterer Forever selv. Det blir kontrollert og kvalitetssikret ved hvert eneste steg. Bladene høstes for hånd slik at man er sikker på at de er perfekt modne og av høyeste kvalitet.
All dyrking er økologisk.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar